7 kroků jak řešit urgentní telefonáty z centra

Jako monitor to zažíváte téměř denně. Naléhavé telefonáty z centra, které vyžadují vaše rychlé rozhodnutí. Jsou to většinou stresující okamžiky, kdy vám adrenalin vyskočí do výše!

Snažíte se rychle najít řešení, abyste centru okamžitě pomohli. Začínající monitor tak může ve spěchu střelit informaci od boku.

❌ A v tomto okamžiku vznikají zásadní chyby!

Pokud nejde o život pacienta, kdy jednáte okamžitě, nebo je to naopak banalita, kterou snadno zodpovíte hned, zvolte následující strategii:

1. Vyptejte se centra na všechny podrobnosti k dané záležitosti.

2. Centru sdělte, že situaci v klidu zvážíte, event. zkonzultujete s manažerem a brzy se jim ozvete zpátky.

3. Několikrát se zhluboka nadechněte a vydechněte. To vás okamžitě zklidní.

4. Projděte si všechna dostupná fakta a zvažte, zda je nutná konzultace s manažerem (CTM).

5. Pokud na to stačíte sami, zjistěte si všechny informace a pak zavolejte centru zpět. Později vše potvrďte e-mailem, pamětlivi rčení – Co je psáno, to je dáno!

6. Pokud je konzultace nutná, zavolejte CTM a seznamte ho s problémem. Požádejte ho o názor nebo radu. Navrhované řešení potvrďte e-mailem.

7. Zavolejte centru a i v tomto případě vše shrňte do e-mailu.

Vyhnete se tomu, že centru v dobré vůli jednat rychle, poradíte chybně. Vybudujete si tak pověst důvěryhodného profesionála, který je ochoten kvalifikovaně pomoci. ⭐

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *